Skip to navigation Skip to content
Autosubbari.fi
  • Etusivu
  • Miksi?
  • Miten?
    • Miten subbari toimii?
    • Miten subbarin voi asentaa?
    • Tehonkesto ja mystiset ohmit
    • Parametrit ja kotelonsuunnittelu
    • Subbarit kytketään
    • Rakennetaan kotelo
    • Säätämällä soimaan
    • Subbari palaa tai hajoaa?
    • Subbari korjataan
  • Autosubbarit
    • Aktiivisubbareita
    • Subbarielementit
    • Koteloidut subwooferit
    • Autokohtaiset kotelot
  • FAQ
  • Uutiset
  • fanaticaudio.com
  • Etusivu
  • Miksi?
  • Miten?
    • Miten subbari toimii?
    • Miten subbarin voi asentaa?
    • Tehonkesto ja mystiset ohmit
    • Parametrit ja kotelonsuunnittelu
    • Subbarit kytketään
    • Rakennetaan kotelo
    • Säätämällä soimaan
    • Subbari palaa tai hajoaa?
    • Subbari korjataan
  • Autosubbarit
    • Aktiivisubbareita
    • Subbarielementit
    • Koteloidut subwooferit
    • Autokohtaiset kotelot
  • FAQ
  • Uutiset
  • fanaticaudio.com
Posted on 22/04/2019 by iljaitkonen

Sivuston facelift ja PALJON uutta sisältöä

Pääsiäisen aikaan Autosubbari.fi on kokenut totaalisen faceliftin. Samalla sisältö on tarkistettu ja lisätty PALJON uutta. Muun muassa oma sivu reconetus-hommiin ja lukuisia erittäin asiallisia DD Audio tuottamia artikkeleita PDF-muodossa.

Category: Uutiset

Post navigation

Previous post: DD Audio Redline
Next post: Helix K-subwooferit ja JL Audio litteät subwooferit
fanaticaudio some
fanaticaudio facebookissa
fanaticaudio instagramissa
fanaticaudio youtubessa
Katso myös nämä:
  • Autonvaimennus.fi | Kaikki auton vaimentamisesta
  • FA News | fanaticaudio.com uutiskirje
  • fanaticaudio.com | autohifiä asenteella vuodesta 1999
  • Mopoautoprojekti.fi | mopoauton muodonmuutos
Uutiset
  • Refleksiputkelle tuki kotelon sisään
  • Subbarikotelon verhoilu ohjevideo
  • Kääpiösubbarin asennus, testaus ja mittausjuttu
  • GAS Pro, 153 dB alle 200 euron hinnalla
  • Helix K-subwooferit ja JL Audio litteät subwooferit
© Autosubbari.fi 2025